סקירה
מדיניות זו מגדירה את נוהלי הפרטיות שלנו ומסבירה כיצד אנו מטפלים במידע שאנו אוספים דרך הפורטל ודרך היישומון.
היקף תנאי המדיניות
מדיניות זו חלה על פורטל המועדון והיישומונים המשתתפים בו.
- פורטל המועדון - theclub.org.il
- אפליקציות
- אפליקציית אינטרנט
- אפליקציה לנייד
- אפליקציה למחשב
- שירותים אחרים של Content Glass Cloud המשמשים את אפליקציית הבקשות כוללים, בין היתר:
- שירות חשבונות
- שירות Content Glass
- שירות הודעות
- שירות חיוב
- שירות CRM
- ואחרים.
מטעמי נוחות אנו משתמשים במונח אפליקציות או שירותים לכל המקרים הללו.
לתנאי השירות לחץ כאן.
מינוח
שירותים - מונח כללי מתייחס לכל השירותים והאפליקציות במסגרת מדיניות זו
Rhizome Networks LTD - החברה המפתחת ומפעילה את השירותים. אנו משתמשים במונח "אנחנו" או "אנחנו" כדי להתייחס לרשתות קנה שורש.
בקשות - שם האפליקציה והשירות שאנו מספקים כפי שמתייחס לאתר זה.
Content Glass Cloud - אוסף שירותים, המסופק ומופעל על ידי Rhizome Networks LTD. בקשות אפליקציה ושירות הם חלק מ-Content Glass Cloud.
ישות - פיסת מידע המאוחסנת על ידי המערכת, המשויכת בדרך כלל להיגיון עסקי כלשהו.
- חשבון - חשבון משתמש כדי לאפשר אימות של משתמש
- פרופיל - ישות מערכת המאחסנת העדפות ופרטים של משתמשים.
- פרויקט, קהילה, ארגון – ישויות מרכזיות סביבן מתרחשת פעולת השיתוף.
- דיונים, מסמכים, משימות, מדייה ... ישויות המשמשות לשיתוף מידע טקסטואלי או ויזואלי.
חבר - המונח שבו אנו משתמשים כדי להתייחס למשתמשים בפורטל
ווידג'ט - ישות מערכת המייצגת פיסת מידע ואולי לוגיקה שניתן לשתף בהקשר עם הקשרים שונים ובהינתן מצבים שונים.
מצב - ישות מערכת המייצגת תנאי הקובע ניראות ו/או פעולה, ו/או חשיפה של רכיב גרפי.
API - ממשק תכנות יישומים. ספריות תוכנה שניתן להשתמש בהן כדי לפתח קוד שמרחיב או משתלב עם אפליקציית בקשות.
מסד נתונים - אמצעי לאחסון מידע דיגיטלי בענן. זה כולל מסד נתונים יחסי, אינדקס שירותים, שירות ספריות ואמצעים אחרים שאנו עשויים למצוא שימושיים.
עדכונים חברתיים - רשתות חברתיות ופלטפורמות הודעות שבהן אנו עשויים לפרסם בקשות, בנוסף לבקשות שאנו מציגים באפליקציות שלנו. לדוגמה, קיר טוויטר, קבוצת פייסבוק ועוד.
פיתוח האתר וניהול הפורטל
התוכנה בפורטל המועדון פותחה ומופעלת על ידי ראיזום נטוורקס בע"מ, ID 514255132, זכרון יעקב 8, פתח תקווה, ישראל.
הפורטל מנוהל ע"י יזמי הפרויקט בשיתוף וסיוע קהילת המשתמשים.
דגשים בנושא פרטיות
אנו מעריכים מאוד את הפרטיות שלך. כאשר אתה משתף איתנו מידע באמצעות אחד מהשירותים שלנו, אנו מוודאים שהוא מאוחסן בצורה מאובטחת ככל האפשר ונשמר רק למטרה המיועדת.
לפיכך, לעולם איננו משתפים מידע פרטי שאתה מספק עם צדדים שלישיים, למעט שותפים מורשים נבחרים המפעילים את השירותים איתנו .
אתה תמיד נשאר בשליטה על הנתונים שלך. אתה רשאי לערוך או למחוק את התכנים בכל עת ובכפוף לתקנון החברות במועדון.
מדיניות זו אינה חלה על מידע שנאסף על ידי אתרי אינטרנט של צדדים שלישיים המקושרים לשירותים שלנו או נגישים בדרך אחרת מהם.
אנו משתמשים במסד הנתונים של הדפדפן כדי לאחסן חלק מהשימוש ביישום המידע באופן מקומי, בצד הלקוח. זה נדרש כדי להפוך את היישום ליעיל יותר בעת גישה לנתונים שוב ושוב.
אנו משתמשים בתוכנה המוודאת שנתונים אלה מסונכרנים עם הנתונים הקשורים המאוחסנים במסד הנתונים בשירותים שלנו. לפיכך, אם אתה משתמש במחשב הפרטי שלך, אין בעיה. עם זאת, אם אתה משתמש במחשב ציבורי כדי להציג את האפליקציה או הפורטל, עליך לנקות את נתוני הדפדפן לאחר שתסיים להשתמש באפליקציה. מטעמי נוחות אנו מספקים בתפריט האפליקציה כלי המסייע לך לנקות את הנתונים המשמשים את האפליקציה.
הפורטל מאפשר לך לשתף מידע עם חברים ועם הציבור לעולם אל תשתף מידע סודי בגוף הישויות, בדיונים, במסמכים, בהודעות, פרסומים בפיד או בכל אמצעי אחר שמאפשר לך לשתף מידע באמצעות הפורטל.
כיצד אנו משתמשים במידע שאנו אוספים?
המידע שאנו אוספים משמש אך ורק לתפעול ושיפור השירותים שלנו. בפרקי המשנה הבאים נסביר כיצד אנו משתמשים בו.
היכן מאוחסן האתר?
האתר מאוחסן בשרתים בארה"ב ע"י חברה המתמחה באחסון סוג זה של אתרים הנקראת pantheon.io
ביקור בשירותי הפורטל
כאשר אתה מבקר באחד מהשירותים שבפורטל שלנו, אנו עשויים לאסוף פרטי שימוש ונתוני יומן. נתונים אלו משמשים לבקרה, איתור תקלות ומעקב אחד תקינות האתר.
אנו עשויים להשתמש בפרטי שימוש ובנתוני יומן כדי לחשב דוחות לא מזהים המשמשים לשיפור השירותים שלנו. למטרה זו, מידע ונתוני יומן שאינם מזהים משותפים גם עם שירותי הניתוח של צד שלישי שלנו (כולל, אך לא רק, Google Analytics). אתה יכול לבטל את הסכמתך באמצעות כלי זה. https://tools.google.com/dlpage/gaoptout/
אנו עשויים גם להשתמש בנתוני יומן כדי להילחם בספאם ובשימוש לרעה אחר בשירותים שלנו.
דפים מסוימים באתרי האינטרנט שלנו עשויים לכלול מודעות המוצגות על ידי Google Ads. Google משתמשת בקובצי Cookie כדי לעזור להציג מודעות מותאמות אישית, כפי שבא לידי ביטוי בסעיף קובצי Cookie. מידע נוסף ניתן למצוא במסמך הפרטיות והתנאים של Google Advertising.
אנו עשויים להשתמש בנתוני יומן ספציפיים לחשבון כגון כתובת IP כדי לדעת מאיזו מדינה אתה מתחבר. מידע זה משמש למטרות סטטיסטיות.
פרטי חשבון
כאשר אתה יוצר חשבון משתמש אתה כמובן מספק לנו פרטי חשבון.
מעת לעת, אנו משתמשים בדוא"ל שלך אך ורק כדי לשלוח לך מידע על תכונות חדשות הזמינות בשירותים שלנו. באפשרותך להחליט לבטל את ההצטרפות לקבוצות חדשות בכל עת בדף הגדרת החשבון שלך, כפי שמופיע באמצעות קישור בדואר של קבוצת דיון.
אנו עשויים גם ליצור איתך קשר כדי להודיע לך על שינויים בשירותים שלנו והודעות חשובות הקשורות לשירות, כגון תנאים חדשים או הודעות אבטחה אחרות. תקשורת זו נחשבת לחלק מהשירות ואינך רשאי לבטל את הסכמתך אליהן.
פרטי ישות פרופיל
אנו משתמשים בישות פרופיל כדי לאחסן פרטי משתמש והעדפות. המידע של ישות הפרופיל נשלח לשירותים שלנו ושם הוא מאוחסן במסד נתונים בענן שהוא חלק מהשירותים שלנו.
המידע של ישות הפרופיל מאוחסן גם במסד נתונים מקומי הממוקם בדפדפן שלך, כדי לאפשר גישה חוזרת ויעילה יותר לנתונים.
רוב השדות בישות פרופיל נשמרים באופן מוצפן במסד הנתונים.
מידע על העברת הודעות
בעת יצירת חשבון אנו יוצרים ישות משתמש אם המערכת שלנו כדי לייצג את המשתמש עבור השירותים שלנו. אנו משתמשים בישות משתמש זו כיעד לשליחת הודעות, וניתן לצפות ו/או לקבל הודעות אלה באמצעות האפליקציות שלנו או בדרכים אחרות.
ישנם כמה סוגים של הודעות:
- הודעות מערכת - אנו מודיעים לך על אירוע או התרחשות כלשהי.
- הודעות עמית לעמיתים - אנו מודיעים לך על פעילות שבוצעה על ידי עמיתים קשורים. לדוגמה, כאשר נוצר פרויקט חדש או כאשר מישהו הגיב למאמר שכתבת.
- הודעת דחיפה - אנו משתמשים במנגנון הודעת דחיפה, כדי לדחוף הודעות למכשיר גם כאשר האפליקציה אינה בפוקוס. זה משפר את התגובה בזמן אמת של האפליקציה לאירועים שונים. אנו משתמשים בטכנולוגיה פנימית להודעות דחיפה וכן בשירות חיצוני המסופק על ידי Google - Firebase Cloud Messaging.
- הודעות דואר אלקטרוני - הודעת דואר אלקטרוני רגילה. לדוגמה, כאשר אתה נרשם, אתה מקבל הודעת דוא"ל.
אנו מעדיפים להשתמש במערכת ההודעות הפנימיות ולמיטה שליחת מיילים ולכן כדי להיות מעודכן חשוב להתחבר לאתר באופן תדיר.
כרטיס למוקד התמיכה
אנו משתמשים בתוכנה המסופקת על ידי osticket.com כפלטפורמה לטיפול בבקשות תמיכה טכנית. הפלטפורמה מתארחת בשרת שלנו והנתונים אינם משותפים עם צד שלישי. בכל פעם שאתה שולח כרטיס (באמצעות דוא"ל או טופס בקשה מקוון למוקד התמיכה), מערכת התמיכה אוספת פרטי קשר המשמשים לתקשורת איתך. בקשות התקשורת והעזרה שלך נשמרות ומאוחסנות במסד נתונים המנוהל על ידינו.
שירות אנטי ספאם
אנו משתמשים בשירות אנטי ספאם של צד שלישי https://cleantalk.org כדי להגן מפני שולחי דואר זבל.
כאשר המשתמש נרשם לשירות אנו בודקים את כתובת ה-IP והדוא"ל של המשתמש מול מסד נתונים של דואר זבל וכתובת ברשימה השחורה. אם אנו מוצאים וטועים אנו נמנעים מההרשמה ומודיעים למשתמש.
למטרת ניטור ובדיקה, אנו מאפשרים לשירות צד שלישי לרשום את הבקשות שאושרו.
סוגי המידע שאנו אוספים ומאחסנים?
בפרק זה אנו מתארים את סוג המידע שאנו אוספים.
נתוני ישות חשבון משתמש
נתונים שנמסרו על ידי המשתמש בעת ההרשמה המשמשים למתן הרשאה למשתמש לגשת לשירותים. זה כולל דוא"ל, סיסמה והסכמה לתנאים.
נתוני ישות פרופיל
נתוני פרופיל משמשים לאחסון העדפות, פרטי קשר וחיוב שסופקו על ידי המשתמש. רוב השדות הם אופציונליים, חלק מהשדות הם אופציונליים אך יכולים לעזור לספק חוויה טובה יותר ומעט שדות נדרשים.
להלן רשימה חלקית של נתוני הליבה שאנו עשויים לאסוף לפי פרופיל: שם פרטי, שם משפחה, טלפון נייד, טלפון ביתי, טלפון משרדי, מספר פקס, מדינה, מדינה, עיר, תיבת דואר, מיקוד, קוד IBAN, כתובת PayPal ותמונה.
כל אפליקציה או שירות או שירות ספציפיים של השירותים והאפליקציות שלנו, כגון בקשות, קליקים ועוד, יכולים להוסיף נתוני שדות מותאמים אישית משלהם לפרופיל.
נתוני ישויות מידע
הפורטל מאפשר לחברים לשתף מידע זה עם זה ועם הציבור. בעת יצירת ישויות מידע החבר שיוצר את הישות מגדיר נתונים שונים של הישות כגון כותרת, תמונה, תאור, דיוניפ, מסמכים, אירועים ועוד.
המשתמש הוא האחראי הבלעדי למידע שמוזן על ידו בישויות המידע המשותפות עם אחרים.
נתוני הודעות
באירועים שונים אנו יוצרים ישות הודעה ומאחסנים אותה במסד הנתונים. לאחר מכן אנו מפיצים את ההודעה למשתמשים רלוונטיים. נתוני ההודעה כוללים בדרך כלל כותרת, תיאור טקסט ולפעמים, נתונים נוספים המספקים פרטים נוספים על האירוע המדווח. יישומי לקוח משתמשים במידע זה כדי להציג נתונים למשתמשים.
נתוני הודעות דחיפה
באירועים שונים אנו משתמשים בטכנולוגיית הודעות דחיפה כדי לדחוף הודעות למכשיר ולהתריע למשתמש גם אם המשתמש אינו שם את היישום כרגע בפוקוס.
אנו משתמשים ב-Firebase Cloud Messaging לטכנולוגיית דחיפה. יש לציין שטכנולוגיית ההודעות של Firebase עשויה לאחסן את ההודעה בשרתים שלה אם הודעת המכשיר מוגדרת, אינה זמינה או שהאפליקציה כבויה. זו הדרך שבה הטכנולוגיה הזו עובדת.
ההודעה מאוחסנת על ידי Firebase בשיתוף עם החשבון שיש ל-Rhizome Networks ב-Firebase.
יומן פעילות
במהלך עיבוד אירועים שונים אנו מאחסנים מידע שמתעד את האירועים. לדוגמה, כאשר משתמש מתחבר לאתר או כאשר משתמש נכנס למשאב לא מורשה אנו שומרים יומן של האירוע. יומן פעילות נדרש לצורך ניטור וניהול פנימיים של השירותים שלנו.
מידע שנאסף על-ידי יישומי צד שלישי
יתכן ומופעלות באתר אפליקציות צד שלישי. לדוגמה שיבוץ של סרטון youtube גורר הפעלה ברקה של קוד שמקורו בצד שלישי. איננו אחראים למדיניות שנקבעה על ידי שותפי צד שלישי בעת פיתוח האפליקציות שלהם.
מידע על שימוש
אנו עשויים להשתמש ב-Google Analytics או בטכנולוגיה דומה אחרת כדי לרשום מידע על משתמשי קצה, כגון צפיות שביקרו בהן, כפתורים שלחצו עליהם וכו'. המידע משמש אותנו כדי להבין כיצד משתמשים משתמשים בפועל בשירותים ובאפליקציות שלנו וכיצד ניתן לשפר אותו.
פעילות במדיה החברתית
בפעילות במדיה חברתית אנו מתכוונים לכל פעילות הזמינה לציבור ברשת מדיה חברתית (כולל, בין היתר, טוויטר, פייסבוק, Google+, יוטיוב, אינסטגרם). פעילות כזו מכילה בדרך כלל את המזהה שלך, שמך (כפי שהוזן על ידי המדיה החברתית), התוכן ששיתפת, מיקומך הנוכחי וכן הלאה. המידע שאנו מקבלים מרשתות המדיה החברתית נקבע אך ורק על ידי כל רשת חברתית, בהתאם למדיניות הפרטיות ותנאי השירות שלה. אנו ממליצים לך לבדוק את התיעוד שלהם כדי לגלות איזה סוג של מידע הם מעבירים לנו.
למי אנו מעבירים מידע מהפורטל?
איננו משתפים את המידע הפרטי או הנתונים שלך עם צדדים שלישיים מחוץ לפורטל המועדון למעט בעת שימוש בפלטפורמות צד שלישי לאיסוף מידע אנונימי על השימוש כפי שהוסבר לעיל, המסייעים לנו לשפר את השירותים שלנו.
במקרה שנדרש להשתמש בשירות של צד שלישי אנו נותנים עדיפות לצדדים שלישיים עם מחויבות חזקה לתקני פרטיות ואבטחה.
אנו נשתף את המידע שלך גם כאשר אנו מחויבים לעשות זאת על פי החוקים החלים או על פי צו של הרשויות המוסמכות.
שמירת נתונים
כל נתוני החשבון המשותפים איתנו במפורש נשארים בשליטתך. בכל עת, אתה יכול להחליט לבטל את החשבון שלך פרטי החשבון שלך יימחקו מהשירות שלנו. מידע שאינו מידע מזהה (למשל רשומות יומן) עשוי להיות מוגדר לפוג לאחר פרק זמן נתון. במקרים אחרים מידע יומן נמחק כעבור תקופה. אין לנו עניין לשמור מידע אישי שלא על מנת לאפשר לך להשתמש בפורטל. להלן הסבר על מיידעים מסוגים שונים:
נתוני ישויות
נתוני הישויות נשמרים לאורך זמן. חלקם לדוגמה הודעות בפיד הינם בעלי אופי מתנדף ונמחקים כעבור זמן אחרים נשמרים באופן קבוע.
נתוני פעילות
נתוני הפעילות מאוחסנים עד שנצטרך לנקות אותם כדי לפנות יותר מקום. רבות מרשומות הפעילות מתייחסות לאינטראקציה בין משתמשים, לכן אין להניח שברגע שאנו מוחקים חשבון, אנו מוחקים גם את כל רשומות הפעילות הקשורות. זה לא המקרה. אנו שומרים תיעוד פעילות כל עוד אנו זקוקים לניהול המערכת.
אחסון מקומי
חלק מישויות הנתונים המשמשות את אפליקציית הבקשה מאוחסנות במסד הנתונים של הדפדפן. הנתונים נשארים עד שהם מנוקים באופן אוטומטי על ידי אפליקציה או עד שהמשתמש מנקה את נתוני הדפדפן. הגישה המומלצת למחיקת הנתונים המאוחסנים באופן מקומי היא כדלקמן:
1. ראשית, הזן העדפות מהתפריט, בחר כלים ולאחר מכן נקה נתוני אפליקציה
2. נקה את נתוני הדפדפן כרגיל.
פרטי חשבון
פרטי החשבון נשמרים כל עוד אתה שומר את החשבון שלך. כשאתם מבטלים את החשבון, הנתונים שלו מוסרים. שים לב שאותו חשבון משתמש יכול לשרת אפליקציות ושירותים מרובים ב- Content Glass Cloud. בנוסף, החשבון קשור למשאבי משתמש כלליים כגון פרופיל וארנק. מחיקת החשבון שלך תמחק גם את הישויות הללו.
שים לב שאינך יכול למחוק את חשבונך כל עוד יש לך בקשה במחלוקת.
כדי למחוק את החשבון שלך, פעל באופן הבא:
1. אם הנכם מעורבים בפעילות קיימת המחזיקה תכנים שיצרתם תאמו עם הקבוצה האם המידע נשאר או לא.
2. פנו לאחד ממנהלי האתר ובקשו מחיקה של חשבון.
3. המנהלים יבררו אתך את עניין התכנים הקיימים במידה וזה רלוונטי ואם הכל מסודר חשבונך ימחק.
פרטי התקשרות
פרטי הקשר המשמשים למנגנון הניוזלטר ומנגנון החשבון נשמרים עד למחיקת החשבון.
פרטי הקשר המשמשים לשליחת כרטיס תמיכה מאוחסנים עד שתבקש מהתמיכה למחוק אותו. פריטים סגורים עשויים להימחק ללא הודעה מוקדמת לצורך שמירת מקום אחסון וניקוי מערכת התמיכה מהחזקת מידע שאינו בשימוש.
מידע על שימוש
פרטי השימוש המשותפים עם Google Analytics (שמידה ונשתמש בשירות חיצוני זה) נשמרים עד 26 חודשים לאחר הביקור האחרון שלך.
פעילות במדיה החברתית
פעילות מדיה חברתית המעובדת על ידי הפלטפורמה שלנו עשויה להיות מאוחסנת ללא הגבלת זמן למטרות סטטיסטיות.
עוגיות
ראה להלן.
עוגיות
בדומה לאתרי אינטרנט רבים, אנו משתמשים בטכנולוגיית "קובצי Cookie" כדי לאסוף נתוני שימוש נוספים באתר ולשפר את השירותים שלנו. קובץ Cookie הוא קובץ נתונים קטן המועבר לדיסק הקשיח של המחשב שלך. Content Glass עשויה להשתמש הן בקובצי Cookie של הפעלה והן בקובצי Cookie קבועים כדי להבין טוב יותר כיצד אתה מקיים אינטראקציה עם השירותים שלנו, כדי לנטר את השימוש המצטבר של המשתמשים שלנו ואת ניתוב תעבורת האינטרנט בשירותים שלנו, וכדי להתאים אישית ולשפר את השירותים שלנו.
אנו משתמשים גם בקובצי Cookie של צד שלישי. דוגמאות לשירותים שאנו עשויים להשתמש בהם הן
עוגיות הן קבצי נתונים קטנים, המאוחסנים על ידי סקריפטים של אתרי אינטרנט במטמון של דפדפן האינטרנט שלך (אינטרנט אקספלורר, פיירפוקס, כרום, אופרה, ספארי וכו') במטרה לשפר את חווית המשתמש, לספק חווית גלישה מהירה בהרבה, ולהיות מסוגלים לספק רבים מהשירותים המודרניים של התאמה אישית של חווית משתמש המבוססת על התנהגות המשתמש באתר. במילים פשוטות: עוגיות הן דרך להתאמה אישית של חווית משתמש באתר, ובעיקר לרוב המקרים בהם משתמשים אינם מנויים על אתר. לכן, שמירת נתונים על המשתמש משתמשת במטמון המקומי של הדפדפן.
דוגמאות לקובצי Cookie
1. קובצי Cookie של Google Analytics: חלק מהאתרים שלנו משתמשים בסקריפט של Google Analytics. מטרת סקריפט זה היא לאסוף מידע על תנועה באתר. הנתונים שנאספו מוצגים לאחר מכן לבעל האתר בחשבון מיוחד כאתר גוגל אנליטיקס. באמצעות מידע זה בעל אתר יכול להבין טוב יותר את הדרך, המשתמשים משתמשים באתר האינטרנט שלו. זה יכול לכלול למשל, גרף של כמות הביקורים, הדפים שבהם ביקר, הזמן שהמשתמש מבלה באתר, המיקום (המדינה) שממנו המשתמש הגיע, סוג הדפדפן בו משתמש המשתמש ועוד. ייתכן שבעל האתר ירצה להשתמש במידע זה על מנת לשפר את האתר, להעריך את המודל העסקי של אתר אינטרנט, להעריך את הצלחת פעילות הקידום ועוד. מה שחשוב כאן הוא להבין שבעל אתר אכן משתמש בנתונים סטטיסטיים לנקודת המבט המאקרו של אתר אינטרנט. שים לב שהשתמשתי לראשונה במונח "תנועה" ולא "משתמשים". עבורנו, בעלי אתרים, הבנת המגמות של "תנועה" והתנהגות ה"תנועה" באתר שלנו חשובה ביותר על מנת להעריך את הרלוונטיות של האתר שלנו, לסוג ה"משתמשים" שציפינו לקבל כתנועה. פרטי הקשר האישיים שלך הופכים חשובים רק כאשר אתה נרשם, ורק עבור אתרי אינטרנט, המאפשרים הרשמה, כגון אתר זה (www.rhizome-networs.com). עוגיות גוגל אנליטיקס נראות כך במטמון הדפדפן:
Name Content
------ --------
__utmv
__utmz 169224370.1338034927.1.1.utmcsr=(direct)|utmccn=(direct)|utmcmd=(none)
__utmc 169224370
__utma 169224370.1196929878.1338034926.1338034926.1338034926.1
__utmb 169224370.1.10.1338034927
תוכלו לקרוא על המטרה המדויקת של כל סוג של עוגייה בקישור זה: לחצו כאן
2. עוגיית משתמש התחברות: רבים מהאתרים באינטרנט דורשים ממך להתחבר לפני שתוכל לגשת לחלק כלשהו באתר. איך האתרים האלה יכולים לזכור שהיית מחובר כשאתה עובר מדף אחד למשנהו, ולהציג את שמך? התשובה פשוטה - אתרים אלה משתמשים בעוגיות כדי לשמור על זהותך לאחר הכניסה, ולאחר מכן כאשר אתה עובר מדף אחד למשנהו העוגייה נבדקת ומוצגת זהותך. זה יכול להיות אפילו יותר מתוחכם. לאחר שהוגדר קובץ Cookie עם זהותך, בפעם הבאה שתבקר באתר זה, האתר יוכל לדעת מי אתה רק לפי קובץ ה-Cookie שלך, אפילו לפני שתתחבר שוב. זה מאפשר לאתר להתאים אישית את החוויה שלך, למשל, להציע לך קופון לרכישת מוצר כלשהו בהנחה, אירוע מבלי לדרוש ממך להתחבר. קובץ Cookie של התחברות יכול להיראות כך:
Name Content
---- -------
SESScbf138e7acb21eb877b0372ac1c1ff23 1jtp4ei4mnhbtekusec627p9q3
3. עוגיות מווידג'טים פרסומיים: אתרים רבים משתמשים בפרסום כאמצעי למימון פעילות באתר. למעשה, פרסום ושיווק שותפים (פרסום מבוסס עמלות) הוא משהו שכמעט כל בעל אתר לומד להשתמש בו וליישם אותו באתר בשלב זה או אחר במחזור החיים של האתר, אלא אם כן נמצאה גישה טובה יותר לפעילות פונקציה באתר, ופעילויות ארגון. בדרך זו משתמשים בווידג'טים פרסומיים כל כך נפוצים. יישומון ה- Cookie של הפרסום שומר מידע המסייע לסוכנות צד שלישי המספקת את הפרסום לנסות להתאים מודעות לתנועה. שמתם לב שפעמים רבות, פרסומת, נניח מגוגל אדוורדס, עוקבת אחריכם בזמן שאתם עוברים מאתר אחד למשנהו? איך זה ייתכן? אתה כבר יודע את התשובה - עוגייה. הנה דוגמה לקובצי Cookie שהתקבלו מווידג'טים של AdSense שמציגים את Google Ads בחלק מהאתרים שלנו:
Name Content
------ --------
_drt_ NO_DATA
id 22ca08c56b0100fb||t=1338033628|et=730|cs=002213fd487ad9a9667fdd4161
< 5. עוגיות מווידג'טים חברתיים: ווידג'טים חברתיים הם תכונות באתר היוצרות קשר בין אתר לרשתות חברתיות. לדוגמה, על ידי לחיצה על כפתור הלייק של פייסבוק, נוצר קישור מפייסבוק לדף הספציפי באתר. על ידי יצירת סימניה בטוויטר נוצר קישור מטוויטר לאתר. קישורים אלה הם חלק חיוני מאסטרטגיית SEO של כל אתר מודרני. עם המטרה הקפדנית להביא יותר תנועה לאתר. חלק מהווידג'טים החברתיים עשויים ליצור עוגיות. הנה דוגמה לעוגיות שנוצרו על ידי Google+:
Name Content
------ --------
NID 60=kkJZlGwBGxy9tK75TAOADFw2OaMKUyKyM-LoYXx2yU37YbN31rFoqzDNdDJh0ffOswNylkeMhoMqo2QRX....
PREF ID=0b0ed88bd059c4dd:U=b09b0401e01da9f2:FF=0:TM=1338033571:LM=1338033572:S=44F-tfupREvBwMgw
סוגי קובצי העוגיות שבהם אנו משתמשים
עליך להיות מודע כעת, מהו Cookie - קובץ המאוחסן במטמון של דפדפן האינטרנט לצורך התאמה אישית של חווית המשתמש בעת גלישה באתר. ברשימה שלהלן אנו מסכמים את קובצי ה-Cookie שבהם אנו משתמשים או עשויים להשתמש בעתיד בפורטל.
- עוגיות של צד ראשון המשמשים ודורשים על ידי השירותים שלנו
- עוגייה הנוצרת בעת התחברות משתמש
- עוגיות של כלי ניתוח משירותי צד שלישי אלה לדוגמה:
- גוגל אנליטיקס
- עוגיות של ווידג'טים חברתיים: - כפתור לייק בפייסבוק - כפתור Google+
- סימניות חברתיות כגון AddToAny.com ואחרות
הימנעות מעוגיות
אם אתה מעדיף להימנע לחלוטין מעוגיות, אתה יכול להגדיר את הגדרות דפדפן האינטרנט שלך כך שלא יקבלו עוגיות. אנו מספקים כאן דפוס כללי להגדרה. להליך המדויק אנא עיין במדריך ההגדרות של הדפדפן שלך:
מיקרוסופט אינטרנט אקספלורר לחץ על סמל 'כלים' בפינה השמאלית העליונה ובחר 'אפשרויות אינטרנט'. בחלון המוקפץ בחר בכרטיסייה 'פרטיות'. מכאן תוכל לשנות את הגדרות קובצי ה-Cookie שלך. כדי למחוק: כלים->מחיקת היסטוריית גלישה-> בחר באפשרות "עוגיות" ולחץ על כפתור מחק
גוגל כרום לחץ על מפתח הברגים בפינה השמאלית העליונה ובחר 'הגדרות'. מכאן בחר 'מתחת למכסה המנוע' ושנה את ההגדרות תחת 'פרטיות'.
מוזילה פיירפוקס מהתפריט הנפתח בפינה השמאלית העליונה בחר 'אפשרויות'. בחלון המוקפץ בחר בכרטיסייה 'פרטיות'. מכאן תוכל לשנות את הגדרות קובצי ה-Cookie שלך. כדי למחוק: כלים->נקה נתוני גלישה->סמן את האפשרות "מחק קובצי Cookie ונתוני אתרים ותוספים אחרים" ולחץ על כפתור המחיקה. כדי למחוק: כלים->נקה היסטוריה אחרונה->בחר באפשרות "עוגיות" ולחץ על כפתור "נקה עכשיו".
ספארי מהתפריט הנפתח של ההגדרות בפינה השמאלית העליונה בחר 'העדפות'. בחר בכרטיסייה 'אבטחה' ומכאן תוכל להתאים את הגדרות קובצי ה-Cookie שלך.
אופרה השתמש בהעדפת כלים-> ולאחר מכן בחר בכרטיסייה "מתקדם", הפריט "עוגיות" ברשימה. קבע הגדרות. למחיקה: מחיקת קובצי Cookie נפרדים ניתנת לטיפול על ידי Tools->Advanced->Cookies. כדי למחוק את כל מטמון העוגיות השתמש בכלים->מחק נתונים פרטיים וב"אפשרויות מפורטות "בחר "מחק את כל העוגיות". לחץ על כפתור המחיקה. ל
הסכמתנו לשימוש שלנו בקובצי Cookie
כפי שהוסבר לעיל, עוגיות הן חלק חיוני מחוויית המשתמש באתר הפורטל. השימוש בעוגיות חיוני לתפעול האתר.
· השימוש בעוגיה של משתמש רשום חיוני עבורנו על מנת לספק לך אתר מבוססי חשבון מנוי.
· השימוש בעוגיות פרסום במידה ונעשה בהו שימוש חיוני לנו על מנת לספק לך אתרים בחינם.
· השימוש בעוגיות של כלי ניתור ואנליזה חיוני לנו על מנת לשפר ולהעריך את אתרי האינטרנט שלנו.
· שימוש בעוגיות של ווידג'טים חברתיים הוא חלק חיוני במאמצי השיווק והקידום של האתר.
בנוסף, אנו פועלים כדי להפוך מידע על עוגיות ושיטות אחרות בהן אנו משתמשים לאיסוף מידע אישי, לזמין ומודגש כך שכל מבקר באתר שלנו יוכל לגשת ולקרוא.
בנוסף, אנו פועלים לספק באתר שלנו, יישומון מיוחד המאפשר למשתמשים כמוך להביע את הסכמתם. עם זאת, מהמבקרים באתר הינם משתמשים מזדמנים. רוב הביקורים הללו לא יערכו יותר מכמה שניות. תהליך ההתניה של השימוש באתר לפני כל שימוש בעוגיות הוא אפוא - לא מעשי. במילים פשוטות, לבקש ממשתמש מזדמן "להסכים" על משהו זה כמו להגיד למשתמש הזה "לך מפה..." ואנחנו לא רוצים שמשתמשים ייעלמו. אנחנו רוצים שהמשתמשים יהיו מה שהמונחים "משתמשים" מציינים "להשתמש". אנו רוצים שמשתמשים ישתמשו באתר האינטרנט שלנו.
על פי כל האמור לעיל - השימוש שלך באתר ובשירותים שלנו הוא הבעת הסכמתך לכך שנשתמש בעוגיות.
ביטול הסכמה לעוגיות
משתמשים יכולים לבטל את הסכמתם לשימוש בעוגיות ידי: ניקוי המטמון של הדפדפן.
האם אוכל להתנגד לשימוש במידע האישי שלי וכיצד ליצור קשר עם הנהלת הפורטל?
אתה רשאי להתנגד לעיבוד הנתונים האישיים שלך על ידי הפורטל. עם זאת, במקרה זה, ייתכן שהפורטל לא יוכל לספק לך את סט השירותים והאפשרויות שבאתר ולכן בכדי לממש את זכותך להתנגד לעיבוד המפורט במדיניות הפרטיות עליך לפעול לביטול חשבון המשתמש ולהפסיק להשתמש באתר.
שנויים במדיניות הפרטיות
פורטל המועדון שומר לעצמו את הזכות לשנות את הוראות מדיניות פרטיות זו במידת הצורך. אנו נודיע לך על שינויים אלה על ידי פרסום מדיניות הפרטיות המעודכנת כאן. מדיניות הפרטיות תיכנס לתוקף מיד לאחר פרסומה. אתה מסכים שהמשך השימוש שלך בשירותים שלנו יהווה את הסכמתך למדיניות הפרטיות.
כללי
תנאים אלה יחולו אך ורק על פי חוקי מדינת ישראל מבלי להתחשב בהוראות ברירת הדין שלה. לבית המשפט המוסמך הממוקם בפתח תקווה תהא סמכות השיפוט הבלעדית והיחידה ביחס לכל תביעה הקשורה באתר או בכל עניין הנוגע לתנאים אלה. איננו מצהירים כי האפליקציות, השירותים, האתרים, הפלטפורמות או כל תוכנה או שירותים אחרים שאנו מספקים, מתאימים, חוקיים או זמינים לשימוש במקומות אחרים. לפיכך, אם תבחר לגשת לשירותים, לאפליקציות, לאתרי האינטרנט, לפלטפורמות שלנו, תסכים לעשות זאת בכפוף לחוקים הפנימיים של ישראל.
אנשי קשר
גלעד טירם: gilad@theclub.org.il
מרינה שמואלי marina@theclub.org.il: